Get to know me.

Namn: Nellie Alexia Jennie

Piercingar: Öronen.

Tatueringar: I wish.

Längd: 164,5

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Någon sorts blond.

Fräknar: Faktiskt. Rätt få, dock charmiga.

Motto: Lev dagen som att det vore din sista.

 

Kär? Ja.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej.

Tycker du att du är attraktiv? Inte speciellt.

Dricker du? Alkohol, nej.

Röker du? Inte för en miljard.

Vilket schampo använder du? Något mysigt.

Vilken parfym använder du? Catsuit.

Vad är du rädd för? Hästar, Ormar, Mörker, fåglar och tomten.

Gillar du att tvätta? Nej.

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar.

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Ingen aning.

Filmen du köpte? Någon BECK.

Låten du hörde: Here I Am.

Låten du laddade ner? Laddar inte ner.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Henrik.

TV-program du såg? Allt på disney channel.

Person du tänkte på? Tobias.

 

 

Favorit...

Låt: Cooler than me.

Sak att göra: Sjunga och spela gitarr.

Sport: Basket.

Dryck: Vatten.

Kläder: Sköna.

Film: Beck.

Bil: Mammas.

Serie: One Tree Hill.

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Nej.

Gråtit över en flicka? Nej.

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Nej.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Ja.

 

Antal...

Gånger du varit kär? Är nu.

Gånger ditt hjärta brustit? Ingen kommentar.

Hjärtan brustet på grund av dig? Inga hoppas jag.

Tjejer du kysst? Ingen.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Rätt många. Eftersom jag lämnade de för cirkus 3 månader sen. Love u.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? För många...

 

Senaste...

Boken du läste? Caronlia Gynning.

Personen du fick e-mail av? Något ocharmigt reklamställe.

Personen du fick brev av? Jämtlands gymnasieförbund.

Personen du fick sms av? Tobias.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Men familj skulle jag vilja säga min mamma och pappa. Eftersom dom inte varit tillsammans på vääääääldigt många år, minns jag inte.

Saken du köpte? Godis.

 

 


Vad har du gjort idag? Inget.

Brukar du svära mycket? Ja.

När stiger du upp på morgonen? För sent.

Vad har du på dig? En daffedress.

Vad ska du göra ikväll? Bli frisk.

Vad är du allergisk mot? Ananas, lite jordgubbar, pollen, gräs och lite sådant.

Var har du ont? I halsen och huvudet.

Använder du hårspray? Nej.

Kan du stå på händer? Ja.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.

Salt eller socker? Inget.

Gillar du ketchup? På kokt korv. Svar: Ja!

Är du glad nu? Helt ok.

Var du glad igår? Är gladare nu.

Vad dansar du till? Allt.

Stockholm är... ? Lovely.

Göteborg är... ? en stad jag typ aldrig har varit.

Kan du sjunga? Jag kan sjunga. Alla kan sjunga. Jag säger inte att det låter bra för det.

Spaghetti eller makaroner? Makaroner.

Land du vill besöka? Många.


Flaskpost
Postat av: Caroline

Svar: Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir av att höra det :D

2010-08-29 @ 00:29:29
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Postat av: Anna

hallå där, har frågestund i bl0ggen, ställ gärna nån fråga om du känner för det! kram

2010-08-29 @ 13:48:18
URL: http://annaanderssonnn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv; jag går samhälle samhälle =) är det kul på media text? (:

2010-08-29 @ 14:26:31
URL: http://jenniferolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0