Saker som jag inte har avslöjat.

- Jag är rädd för fåglar, ormar, hästar, tomten och mörkret.
- Jag hade ingen aning att man kunde tycka om någon som jag gör nu.
- När jag gick på dagis sprang jag runt och väckte alla på sovstunderna.
- Jag drog oftast mina drillar bakom soffan under mina första år.
- När jag vill ha mat, pekade jag på kylskåpet och sen på min mun och sa: nenne.
- Det finns en jätteful youtubefilm på mig. En aning underhållande.
- Jag har bloggat sedan jag var 13-14 år. Inget seriöst på den tiden. Min blogg hette banannellie.
- Bor hos min mormor och morfar.
- Tycker helt plötsligt att skolan är kul. I guess that's a good thing.
- Min pappa ville att jag skulle heta Viking.
- Jag har ett förnamn, två mellannamn och två efternamn.
- Jag har en iPhone.
- Är ni sugen på något fint? Länk till en fin fin fin blogg, med finare innehåll.

Flaskpost
Postat av: nikis

men åh nellie. åh. du är så bra!

2010-10-07 @ 23:27:59
URL: http://dancingshoes.devote.se
Postat av: nikis

men åh nellie. åh. du är så bra!

2010-10-07 @ 23:29:36
URL: http://dancingshoes.devote.se
Postat av: Anonym

varför bor du med din mormor och morfar?

2010-10-10 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0