Frågestund hit och frågestund dit...

Jag börjar se ett otäckt mönster bland alla bloggar i min vackra stad Östersund, frågestunder. Vilken blogg jag än kikar in på så planeras det en, har nyss varit eller så är det faktiskt en.
Visst, svinkul att läsa svaren sen men att ställa frågorna är ju så värdelöst tråkigt att man hellre skulle vilja krypa under sängen och sjunga lite Christer Sjögren låtar.
inget illa mot dig chrille, men din musik är inte min, ja... melodi.
Varför inte skriva om dig själv utifrån vad du TROR att läsarna vill veta.
Bara en idé.Jag vet faktiskt inte vart jag vill komma med detta, förutom att skriv om er.
Det är fan så mycket roligare. Man får läsa det du tror vi vill
veta och slipper sitta i fleeeera minuter och hitta på lustiga frågor.
tre sexiga fuckers från min klass. josephine - lo - samuel

Flaskpost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0