Hem Till Midgård och knäckebröd. Hej lördag.

Välkommen till den ointressantaste bloggen. Den med korta, små texter om inget alls. Den med bilder som inte har någon betydelse. Jag skyller på att jag tappade fantasin för en vecka sen och har inte hittat den. Därför sitter jag nu här, med en hårdmacka och kollar på Hem Till Midgård. Nu till veckan ska jag skaffa gymkort på gold's, igen. Fantastiskt skönt. När jag tränade så mycket som jag gjorde förut var jag ju iallafall frisk. Vilket jag inte har varit sen i mitten av sommaren. Nåväl. Jag har städat hela huset. Känner mig fantastiskt duktig så därför är väl mitt slappnde just nu, tillåtet. Puss.
weheartit.com

Flaskpost
Postat av: josephine

nelliee! vet att jag har frågat dig förut.. men om du fortfarande gör gratisdesigner och om du har lust, skulle du inte kunna slänga ihop en design till mig då? :) ingen jättekomplicerad, men du är ju bra på bildredigering och design osånt, :)

2010-10-09 @ 20:28:22
URL: http://josephineegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0