Tillbaka ett tag!

Hej!
En tävling nu. Som jag alltså deltar i.
Det tävlas ut ett iPhone skal, hur nödvändigt är det inte dååå?
Länk till inlägget
Länk till merabling.com där skalen kommer ifrån!
LÄNK TILL SUPERTJEJEN SOM HAR TÄVLINGEN!!

Flaskpost
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , tack för ditt bidrag till iphone skal tävlingen.

Nu har en vinnare utsetts , var det du? :)

Om inte.. Så kör jag igång en ny tävlingar snart! Håll utkik!

2010-10-28 @ 21:01:23
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har varit medlem i nån timme nu och redan tjänat 90 spänn, jag sparar ihop till en mobil nu igen och skulle bli glad ifall du bara blir medlem: tänkt på att du tjänar pengar väldigt snabgt och enkelt också!:D

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Hoppas du blir medlem:)

Tack, kram

2011-01-13 @ 19:51:00
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har varit medlem i nån timme nu och redan tjänat 90 spänn, jag sparar ihop till en mobil nu igen och skulle bli glad ifall du bara blir medlem: tänkt på att du tjänar pengar väldigt snabgt och enkelt också!:D

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Hoppas du blir medlem:)

Tack, kram

2011-01-13 @ 19:51:09
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har varit medlem i nån timme nu och redan tjänat 90 spänn, jag sparar ihop till en mobil nu igen och skulle bli glad ifall du bara blir medlem: tänkt på att du tjänar pengar väldigt snabgt och enkelt också!:D

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Hoppas du blir medlem:)

Tack, kram

2011-01-13 @ 19:51:15
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har varit medlem i nån timme nu och redan tjänat 90 spänn, jag sparar ihop till en mobil nu igen och skulle bli glad ifall du bara blir medlem: tänkt på att du tjänar pengar väldigt snabgt och enkelt också!:D

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Hoppas du blir medlem:)

Tack, kram

2011-01-13 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0