Tobias, du är min ögonsten. Mitt allt.

För fyra månader sen började det som visade sig vara det bästa som har hänt mig. Det var då du och jag blev ett och jag började leva. På riktigt. Att en enda person kunde lysa upp min vardag så mycket, visste jag inte. Att jag kunde bli så glad av någons närvaro, hade jag ingen aning om. Minuterna utan dig, är meningslösa. Du får mig att orka stå. Du är min livskraft. Allt som jag har sagt till dig, kommer direkt från hjärtat. Det hjärta som slår för dig.
Varje gång jag ser på dig, tänker på dig eller när du hör av dig så får jag ett fånigt leende. Du betyder så himla mycket för mig. Genom att öka på mitt ordförråd försöker jag hitta alla de ord som beskriver en sån som du och mina känslor för dig. Det var svårt. Det är svårt. Därför kan jag kort och gott säga att du är mitt allt. Du är så underbar man kan bli. Och du, jag älskar dig. Mer än du förstår. Det är du och jag nu, sen, för alltid.
8/6 2010
Tobias Kevin Eiremo. Thank you for everything. You mean the world to me. ♥
sötare bild gjorde han också.

Flaskpost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0