Ännu en bloggidé har blivit sann.

Jag har rätt mycket idéer, både bra och dåliga.
Nu anser jag att jag har nått toppen av idéer som ska göra en
förändring i bloggen. Ni är ju iallafall tresiffrigt som läser, någon måste gilla detta!
För ett tag sen köpte jag och min mamma ett
Sexikon - Ett sexuellt lexikon från nicotext. Underhållning.
Jag och kompisarna har läst i det några gånger, inget mer.
Därför fick jag en lampa ovanför huvudet och en idé föddes.
Jag tänker alltså köra "dagens sexikon" typ. Så ett ord med förklaring varje dag.
Det inntebär också en daglig uppdatering. En win win situation.
Ord såsom No-pan kissa, smisk, gokkun finns med.
Nej, detta ska inte bli en sexblogg, det ska bli underhållning!


Källan av det fantastiska. Pil upp.


Flaskpost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0